Winkelwagen: € 0,00
Producten vergelijken

Geen producten geselecteerd.

Meest gestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden over de Bavaria webshop. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

Welke producten kan ik via de webshop kopen?

In onze webshop zijn verschillende unieke Bavaria items verkrijgbaar. Het assortiment van de webshop wordt regelmatig vernieuwd. Wil je op de hoogte gehouden worden van Bavaria acties? 

Schrijf je dan op de homepage in voor onze nieuwsbrief!

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Indien je de bestelling direct via iDeal afrekent dan wordt het artikel binnen 3 tot 5 werkdagen opgestuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 4,95.

Kan ik ook bestellen buiten Nederland?

In verband met de betalings- en verzendingsmogelijkheden is het alleen mogelijk om met een Nederlands rekeningnummer te betalen en een bestelling te laten verzenden naar een Nederlands adres.

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt in de Bavaria Shop met iDeal betalen. Andere betaalwijzen zijn niet mogelijk. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kunt je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

 

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?

Je kunt artikelen die je bij ons gekocht hebt onder bepaalde voorwaarden retourneren. 

Retourzendingen kun je verzenden naar onderstaand adres:

Bavaria N.V.

T.a.v. consumentenservice/webshop

Antwoordnummer 4000

5737 ZX Lieshout

 

Nadat we je retourzending ontvangen hebben, krijg je het bedrag teruggestort op je rekening.

Let op! Als je een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neem in geval van twijfel contact op met de Klantenservice.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen!

Controleer altijd meteen of het product dat je ontvangt hetzelfde is als dat wat je besteld hebt. Mocht je per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Om te achterhalen waarom je een ander artikel hebt ontvangen, is het belangrijk dat je op de achterkant van de pakbon aangeeft wat de reden van retour is.